کاری که می توانید با یک درایو ذخیره سازی (USB)انجام دهید
نوشته شده توسط : vvvvv
استفاده از یک هارد اکسترنال در کنار کنسول بازی چه مزیتی می تواند داشته باشد؟ بعضی افراد هستند که تمایل دارند بازی های زیاد و متنوعی را همزمان داشته باشند و همچنین گاهی پیش می آید که بعضی از بازی ها را برای چند مرتبه انجام می دهند و کمتر پیش می آید که انجام یک بازی آن ها را خسته کنند. قطعا فضای داخلی کنسول بازی به جهت میزان ظرفیتی که دارد برای فرد محدودیت هایی را ایجاد می کند در انواع بازی و تعداد بازی های انتخابی. هر چند برندی که برای هارد انتخاب می کنید از جهت اتصال به کنسول بازی دارای اهمیت نیست ولی از این بابت که هارد اکسترنال شما کیفیت خوبی داشته باشد و بر اثر آسیب های احتمالی سریع خراب نشود و بازی های شما از بین نرود، دقت کنید که هاردی تهیه می کنید از برند معتبری باشد و معیار انتخاب شما صرفا قیمت هارد اکسترنال نباشد. 
شما می توانید بازی های PS5 و بازی های PS4 را ذخیره کنید.
 شما می توانید بازی های PS5 را مستقیماً از طریق حافظه داخلی دستگاه انجام دهید ، که به شما امکان می دهد فضای ذخیره سازی کنسول PS5 خود را برای بازی های PS5 استفاده کنید.
 برای انجام بازی های PS5 ، باید داده های بازی را از هارد  خود به حافظه داخلی SSD کنسول PS5 کپی کنید. کپی کردن یک بازی PS5 از حافظه داخلی USB بسیار سریعتر از بارگیری مجدد آن است.
اگر می خواهید از هارد اکسترنالی که قبلاً برای کنسول PS4 خود استفاده می کردید استفاده کنید ، کافی است آن را به کنسول PS5 خود متصل کنید. شما می توانید به هر بازی PS4 موجود در هارد دسترسی پیدا کنید.
USB مورد نیاز ذخیره سازی گسترده در کنسول هایPS5 ، SuperSpeed ​​USB 5  گیگابیت بر ثانیه یا بالاتر است و گنجایش آن نیز حداقل 250 گیگابایت ، حداکثر ظرفیت 8 ترابایت می باشد.
دو یا چند درایو ذخیره سازی گسترده USB به طور همزمان به کنسول بازی قابل اتصال نیستندو فقط می توانید همزمان از یک درایو استفاده کنید.
اطلاعات مهم اتصال
اگر درایو USB به درستی قطع نشده باشد ، ممکن است موجب از بین رفتن داده ها ، خرابی یا آسیب رساندن به کنسول یا USB شما شود. اتصال USB را با دقت قطع کنید.
نحوه قالب بندی درایو USB به عنوان فضای ذخیره سازی گسترده USB :
وقتی یک درایو USB را فرمت می کنید ، تمام داده های ذخیره شده در درایو پاک می شود. داده های پاک شده قابل بازیابی نیستند ، بنابراین مراقب باشید و اطمینان حاصل کنید که داده های مهم را پاک نمی کنید.
 درایوهای USB که از آنها به عنوان حافظه ذخیره سازی داخلی USB در کنسول PS4 خود استفاده می کنید ، نیازی به قالب بندی مجدد ندارند.
 هنگامی که برای اولین بار از درایو USB با کنسول PS5 استفاده می کنید ، با دنبال کردن این مراحل ، درایو را به عنوان حافظه ذخیره سازی داخلی USB قالب بندی کنید:
 درایو USB خود را به یک درگاه USB در پشت کنسول PS5 خود متصل کنید.
به تنظیمات> ذخیره سازی بروید.
USB Extended Storage> Format as USB Extended Storage را انتخاب کنید.
وقتی چندین درایو USB متصل باشد ، می توانید با انتخاب Select Another USB Drive ، درایو USB را که قالب می دهید تغییر دهید.
در حین فرمت شدن ، درایو USB را خاموش یا قطع نکنید. انجام این کار ممکن است باعث از بین رفتن داده ها ، خرابی یا آسیب رساندن به کنسول PS5 یا درایو USB شود.
بازی ها را بین حافظه داخلی USB و حافظه کنسول PS5 حرکت دهید.
به کتابخانه بازی خود بروید و بازی را که می خواهید منتقل کنید انتخاب کنید.
 دکمه گزینه ها را فشار داده و انتقال به USB Extended Storage ، Move to Console Storage (بازی های PS4) یا کپی (بازی های PS5) را انتخاب کنید.
برای انجام بازی های PS5 که در فضای ذخیره سازی داخلی USB هستند ، باید به کتابخانه بازی خود بروید و بازی را برای ذخیره کنسول از منوی گزینه ها کپی کنید. کپی کردن بازی ها سریعتر از بارگیری مجدد آنها است. همچنین اگر بازی روی حافظه داخلی USB موجود باشد یا به روز شده باشد ، سریعتر از نصب مجدد آنها از دیسک است.
 شما می توانید بازی های PS4 را مستقیماً از طریق درایو ذخیره سازی USB گسترده خود انجام دهید.
بازی های PS4 را به صورت خودکار در حافظه داخلی USB بارگیری کنید
برای قرار دادن درایو ذخیره سازی گسترده USB به مکان پیش فرض ذخیره بازی های PS4 جدید که در کنسول PS5 بارگیری شده اند:
 به Settings> Storage> Extended Storage بروید. نصب PS4 Games را به USB Extended Storage روشن کنید.
داده ها را بر روی یک درایو ذخیره سازی گسترده USB حذف کنید
به تنظیمات> ذخیره سازی بروید.
 USB Extended Storage> Games and Apps را انتخاب کنید.
 تب Delete Content را انتخاب کنید.
 داده هایی را که می خواهید از آن خلاص شوید انتخاب کرده و Delete را انتخاب کنید.
با درایو حافظه ذخیره سازی گسترده USB
هنگامی که می خواهید به طور موقت استفاده از درایو ذخیره سازی USB گسترده خود را متوقف کنید یا می خواهید از درایو خود در کنسول PS5 یا کنسول PS4 دیگری استفاده کنید.
 اگر می خواهید در حالی که کنسول شما روشن است ، درایو ذخیره سازی داخلی USB را جدا کنید ، این مراحل را دنبال کنید:
نحوه قالب بندی (حذف یا پاک کردن) فضای ذخیره سازی گسترده USB در کنسول PS5
می توانید درایو را وقتی دیگر نمی خواهید از آن به عنوان درایو ذخیره سازی گسترده USB برای کنسول PS5 خود استفاده کنید ، قالب بندی کنید. هنگامی که درایو ذخیره سازی گسترده USB را قالب بندی می کنید ، تمام داده های بازی ذخیره شده در درایو پاک می شوند.
 به Settings> Storage> USB Extended Storage بروید.
... (بیشتر)> قالب بندی را به عنوان exFAT انتخاب کنید.
 هنگام فرمت کردن ، درایو USB را خاموش یا قطع نکنید. انجام این کار ممکن است باعث از بین رفتن داده ها یا خرابی آن شود ، یا به کنسول PS5 یا درایو USB آسیب برساند.
 




:: برچسب‌ها: هارد اکسترنال , هارد , کنسول بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: